Computers

Heb je altijd al willen weten hoe je zelf een website bouwt of wil je leren programmeren? Op de computerafdeling (PCW) kun je alles leren over computers, software, hardware en netwerken. Ook besteden we aandacht aan computerbeveiliging. Met een hoop gave hardware doen we toffe dingen.

Elektronica

Maak je eigen kleine elektronische schakelingen en leer vanaf dat punt meer over elektronica. Zelf je printjes maken, componenten plaatsen en gave dingen leren. We hebben ook een mooie 3D-printer, waarmee je 3D-objecten kunt maken, waar onder een doosje voor je zelfgemaakte project.

Motortechniek

Op de afdeling motortechniek leer je hoe een brommer, quad of minibike in elkaar zit. Je mag zelf aan de slag om te leren hoe motoren werken.

Radio/TV-studio

SCN heeft haar eigen radio- en televisiestudio met de naam iSCN/Radio en iSCN/tv. In de studio kun je live radio maken en televisieopnames maken. Echte apparatuur geeft je de kans al je fantasie de vrije loop te laten!

Producing/Mixing

Wij, de mannen van de muziek, zijn vrijwel altijd bezig met muziek. Het bedenken van melodietjes, een leuke beat en een vette sound. Door constant muziek te luisteren komen wij op de meest uiteenlopende ideeën op het gebied van muziek. Dit verwerken wij dan in Abelton Live 8, hierin kunnen wij een beat produceren en een leuk melodietje erbij maken. Erg interessant he? We hebben een eigen DJ-set op SCN! Kom een keer langs bij de muziekafdeling van Stichting SCN, dan leren we je het!

Sport

In een aparte grote ruimte kun je lekker aan de gang met voetballen, rolmatten, tafeltennis en meer gave dingen. Even lekker bewegen met je vrienden is altijd goed!

Creatief

In de knusse creatiefruimte hebben we kasten vol met knutselspullen. Of je nu een schilderij wilt maken, een kijkdoos of je eigen kleding wilt ontwerpen, alles kan!

Muziek

Onze muziekruimte staat vol met instrumenten: piano's, orgels, djembe's, een drumstel en gitaren. Maak met elkaar muziek, zing, dans en laat je lekker gaan!

Kantine

De kantine staat elke week garant voor een gezellige pauze. We koken samen met bezoekers een heerlijke warme maaltijd en voor maar een euro heb je op zaterdagen een heerlijke lunch met warm eten en broodjes. Met een gevulde maag is het veel lekkerder werken!

Bioscoop

Wat dacht je van een echte bioscoopzaal? We houden van over the top-projecten, dus hebben we een zaal ingericht met een projector en een groot scherm. Vanaf de tribune kun je gezellig films kijken met je SCN-vrienden!

Nieuwste foto-uploads op flickr