• Jaarlidmaatschap

De een kan meer missen dan de ander. Om iedereen gelijke kansen te bieden, kun je kiezen uit drie soorten lidmaatschap, die alle drie hetzelfde bieden. Steun SCN door het lidmaatschap te kiezen dat bij je past.

• Wat krijg je voor een jaarlidmaatschap?

Als je lid bent, kun je altijd komen als SCN open is. Daarnaast mag je gratis meedoen aan de LAN-Party's en RetroParty's die we organiseren en alle andere gave extra activiteiten!

• Waarom lid worden?

Ontmoet nieuwe vrienden en ontdek dat je meer in je hebt dan je dacht. Ga gezellig met ons op avontuur!

Lid worden van SCN

Lid worden is eenvoudig: kom naar SCN en laat je ouder(s) of verzorger(s) een aanmeldformulier invullen en ondertekenen. Betaling van het lidmaatschap kan door het lidmaatschapsgeld over te maken naar rekening NL97 TRIO 2024 4075 95 ten name van Stichting SCN, Groningen.

Lidmaatschapsvormen

Stichting SCN is sinds haar oprichting een ongesubsidieerde organisatie. Dit geeft ons de kans om ons werk vorm te geven naar eigen inzicht en onze visie volledig tot haar recht te laten komen. Onderdeel van onze missie is onvoorwaardelijke laagdrempeligheid - ook financieel. Een SCN-lid kost de organisatie omgerekend ongeveer € 65,- per jaar. Dit is inclusief verzekeringen, materialen, speciale evenementen en alles wat SCN haar leden biedt.

Om laagdrempelig te blijven, hebben we drie lidmaatschapsniveau's geintroduceerd, variërend van 20 tot 50 euro per niveau. Inhoudelijk is elk niveau exact gelijk. Elk lid heeft dezelfde mogelijkheden, evenementen, activiteiten. De drie niveau's zijn onze manier om ouders de kans te geven iets meer bij te dragen aan het geluk van hun eigen kind en dat van alle andere SCN-leden.

De keuze voor welk lidmaatschap gekozen wordt ligt volledig bij de aanmelder (ouder/verzorger) en mag naar eigen inzicht per jaar hetzelfde of anders zijn.

Mocht u meer willen doneren, dan is dit natuurlijk altijd mogelijk. Elke euro komt direct ten goede aan Stichting SCN en haar activiteiten voor kinderen en jongeren.

Nieuwste foto-uploads op flickr