SantaClass XXI
Ho Ho Ho! We gaan richting de winter en dat betekent.... een nieuwe editie van de winter LAN party: SantaClass XXI!!

Wij gaan van start op vrijdag 16 december 19:00 uur en zullen eindigen op zaterdag 17 december 19:00 uur. Deze editie zal traditiegetrouw plaatsvinden op onze locatie. Er is deze editie plek voor totaal 70 deelnemers (met laptop of desktop).

Voor de LAN party hanteren wij een aantal regels, ondanks dat wij deze waarschijnlijk allemaal inmiddels wel kennen is het goed ze nogmaals op een rijtje te zetten:
- Houd er rekening mee dat er zowel kinderen, jongeren en volwassenen meedoen aan de LAN party. Let dus een beetje op je taalgebruik
- Alcohol / drugs is verboden
- Geen ruzie maken, houd elkaar te vriend
- Ga respectvol met elkaar om
- Geen eten laten bezorgen, ophalen mag wel

Wat jij allemaal kunt vinden op SCN tijdens de LAN party:
- Ontbijt en lunch voor de zaterdag regelen wij voor je. Wil jij hier aan meehelpen? Laat het zeker weten!
- Een spelletjes ruimte waar jij ook je vrienden kan proberen te verslaan in een hele hoop offline/bord spellen.
- Veel gezelligheid! Hier draag jij ook aan bij dus neem een grote zak met goed humeur mee zodat iedereen een super 24 uur heeft.
- Een kampvuur, als het weer en de temperatuur dit natuurlijk toe laat. Een fikkie stoken wanneer het regent maakt het toch wat lastiger.
- Er zijn blikjes frisdrank en snacks te koop bij de kantine; klein bedrag, pinnen mag!

Een goed zitmeubel is belangrijk, wij hebben beperkte stoelen aanwezig. Als je een (bureau)stoel mee kunt nemen, moedigen wij dit graag aan. Daarnaast vragen wij je om een LAN kabel mee te nemen, bijvoorkeur ergens tussen 5 en 10 meter. Natuurlijk is een eigen stekkerdoos ook geen overbodige luxe.

Wij hebben er in ieder geval enorm veel zin in, neem jezelf/buren/vrienden en familie mee, iedereen is welkom! Iedereen die zich aanmeldt dient dit formulier dan ook nog even in te vullen ;P

Aanvullend: Stichting SCN draait volledig op donaties, wij vinden dat de LAN party laagdrempelig moet zijn. Tijdens de LAN party vindt je een donatiepot, waar wij enorm waarderen als je een bijdrage kunt leveren, zodat we deze toffe evenementen in de toekomst kunnen blijven doen!
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Doe je mee met de LAN party? *
Hoe heb jij van de LAN Party gehoord? *
Volledige naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer (noodnummer) *
Vrije opmerking
Ik ga akkoord met de regels en zal mijzelf hier aan houden. *
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This form was created inside of Stichting SCN. Report Abuse